چجوری در عید 99 بتریم و پیشرفت چشمگیر داشته باشیم؟




استـــرس و انرژی منفی ماه های پایانی کنکور

سلام به همه رفقای کنکوری ؛ سال نو شما مبارک ؛ داریم کم کم نزدیک میشیم که به ایام جمع بندی کنکور99 و ماه پایانی کنکور۹۹ تقریبا همه ی داوطلبان یک نقطه مشترک وجود دارد و آن هم استرس و فشار های روانی کنکور است، این مساله ارتباط زیادی به سطح علمی شما ندارد ممکن است  یک داوطلب قوی باشید یا یک داوطلب شروع صفر یا کم تسلط بر روی مطالب کنکور.

چیزی که در این مورد بیشتر اهمیت دارد نتیجه ی این تنش های ذهنی است در این ایام کم کم به دسته ی داوطلبانی که به فکر تسلیم شدن و پشت کنکور ماندن هستند بیشتر می شود.

کنترل فشار های روانی در سال کنکور ایام نوروز و ماه های پایانی

در گذشته و در مطلب لایو انگیزشی اسفند ماه کنکور بررسی کردیم که در همین چند ماه چه کارهای بزرگی می توان انجام داد اگر این لایو را از دست داده اید حتما به فایل صوتی آن گوش کنید این مطلب انگیزشی کنکور تاریخ مصرف ندارد.

اما در این مطلب از دید دیگری به بررسی این موضوع میپردازیم و سوال اصلی این است اگر موفق نشدید چه میشود؟

قبل از جواب دادن به این سوال باید به این نکته اشاره کنیم این مسیری که در آن متوقف شدید راه میانبری به غیر از تلاش و شروع از نقطه ی قبلی ندارد! هر چقدر هم که در مسیر کنکور توفق کنید و افت راندمان مطالعه شوید یا کند شوید اگر هدف شما موفقیت در کنکور است باید دوباره از همان نقطه شروع کنید پس متوقف نشوید و زمان را از دست ندهید.

تصویر سازی نتیجه پایانی کنکور در بدترین حالت

بدترین حالت ممکن برای شما در کنکور چیست؟ بجای ترسیدن تصویر را بسازید و مواجه شوید

رتبه 30 یا 40 هزار بدترین حالت ممکن برا شما است؟ ناراحتی و قهر خانواده؟ سرزنش و تمسخر اطرافیان؟ قبول شدن رشته های کارشناسی به جای پزشکی؟ رفتن به سربازی یا ترک تحصیل؟

رتبه بد، انتخاب رشته کنکور  بد دانشگاه بد کل این فرایند مگر چقدر طول میکشد؟ قطعا کسانی در شرایط شما در دوره های گذشته ی کنکور هم وجود داشته اند و این سختی ها بالاخره بعد از مدتی برای آنها تمام شده و روند عادی زندگی ادامه پیدا کرده .

کنکور با تمام اهمیتی که در آینده و موفقیت شما دارد تنها بخش کوچکی از زندگی است و تنها راه ممکن نیست پس همه احتمالات را همین حالا در ذهن خود و در بدترین حالت تصویر سازی کنید.

اگر سنگی در کفش شما باشد چه عکس العملی دارید؟ هر قدم را با درد برمیدارید یا سنگ را از کفش در میاورید؟ افکار منفی  و ترس از موفق نشدن در کنکور دقیقا همان نقش همان سنگ را دارد همین حالا با تصویر سازی بدترین نتیجه و فکر به اینکه زندگی تمام نمیشود این سنگ را دور بیاندازید و اشتباهات مهلک در سال کنکور را تکرار نکنید.

از این تصویر در راستای بیخیالی و درس نخواندن استفاده نکنید تنها برای دور کردن انرژی منفی استفاده کنید و کولاک درس خواندن بدون ترس از نتیجه.

در این چند هفته و چند ماه پایانی دو راه و انتخاب میتوانی داشته باشی

راه اول) بیخیال کنکــــور شوی و آینده خودت را بدون کنکور بسازی

اگر این راه را انتخاب کردی اطلاع داشته باش که شکست خوردن و بیخیال شدن در سختی ها به عادتت تبدیل نشود چیزی که حتی بیشتر از کنکور در سرنوشت تو نقش دارد شخصیتی است که کنکور از تو میسازد دوس داری یک آدم پرتلاش و سرسخت باشی که در تمامی کارهای زندگی با سختی ها و کمبود ها میجنگد تا به نتیجه برسد یا یک آدم ترسو و شکست خورده؟

فکرش کن که ۱۰ سال بعد كه همو ديديم دوست داري بگی:
راستش يه خروار سريال تماشا كردم، پيگير همه استوری ها و لايو بودم و …كار خاصی نكردم ؛ يا بگی:
حسابی برای رسيدن به آرزوهام كار كردم‼️

با هر چيزي بجنگيد، قويترش ميكنيد.”

در برابر هرچيز ، مقاومت كنيد،مقاوم ترش ميكنيد”

وقتي با رنج ها و ناراحتي هايي كه در زندگي براتون اتفاق ميافته ، مقاومت ميكنيد” يا ميجنگيد” يا گفت و گوي ذهني” در مورد آن به وجود مياريد انرژي آنها را بيشتر ميكنيد.

اما برعكس آن : وقتي بپذيريد كه رنج در همه ي مقاطع زندگي وجود دارد ، وقتي مقاومت نمي كنيد از انرژي آنها كم مي كنيد.

جواب ها و راهكارهايي كه لازم داريد،در زمانِ بي مقاومتي،در آن زمانِ هيچ فكري و سكوتِ ذهني” به شما ميرسند ؛ پس به دنبال خودسازی خود باشید . تا آخرین روز کنکور۹۹ وقت کافــــــی داری

راه دوم) وقت خود را هدر ندهی و با نهایت توان به برای کــنکور امسال تلاش کنی

اگر این راه را انتخاب کردی در همین امروز زندگی کن وظیفه ی تو برای موفقیت در کنکور همین امشب چیست؟در روز ها هفته ها و ماه های بعد باید چگونه عمل کنی؟

تو این روش باید بدون در نظر گرفتن نتیجه و اینکه آخرش چی میشه و کجای کاری و بقیه چقدر ازت جلوتر هستند و … کولاک تلاش کنی و اگه شکست خوردی، دوباره تلاش کنی و اگه شکست خوردی ۱۰۰ باره تلاش کن! اون‌قدر تلاش کن تا بالاخره موفق بشی و یادت باشه که اگه وسط راه خسته شدی، باید فقط کمی استراحت کنی و هرگز تسلیم نشی ؛ رو کاغذ سرنوشت باید هدف” با خودکار نوشت و راه رسیدن رو با مداد ؛ چون شاید نیاز بشه راه و روش عوض کرد ، اما نباید قولی که به آرزوهات دادی فراموش کنی. اون قول ، قول رسیدن به آرزوهات هست …

چند توصیه مهم برای این چند ماه پایانی

با یکجا نشستن و غصه خوردن هیچ چیز جابجا نمی‌شود ،،، گاهی باید منتظر هیچ کس نمانی ،،، جز خودت ،، خودت را برداری و گامهایت را،،، هیچ جای دنیا را ناشناخته باقی نگذار ،،، بگذار گاهی هم گوش به فرمان دلت دهی ،،، هر چه خواست برایش فراهم کن ،، بگذار به هوای دلت به خودت هم کمی خوش بگذر

عزیزان دل باید حواشی و منفی بافی را کنا بگذارید اخبار و اتفاقات شبکه های مجازی را دنبال نکنید که فایده ای برای شما ندارد و مهمتر از همه مسوولیت کم کاری خود را به عهده بگیرید شرایط اطراف قرار نیست تغییر کند تنها چیزی که تغییرش در دستان شماست خودتان و عملکرد شما است!

امیدوارم ‌همین الان همان تصمیمی رو بگیری که امیدهایت را تقویت کنه؛ نه ترس‌هایت را

اگر به یک طرح درس برا شروع مطالعه نیاز دارید و نکاتی برای شخصی سازی آن و موفقیت در کنکور می توانید در طرح کلاس مشاوره زمستان ثبت نام کنید و از برنامه شروع صفر 50 روزه استاد افشار استفاده کنید.

فایل صوتی مهم و پر انرژی استاد علیرضا افشار در مورد ایام نوروز و موفقیت در ماه های پایانی کنکور


دانلود کنید .


برنامه ریزی تلفنی کنکور۱۴۰۰ .مشاوره تلفنی کنکور علیرضا افشار ـ مشاور تحصیلی استاد افشار.مشاور کنکور ۱۴۰۰ کنکور ,پایانی ,نتیجه ,همین ,زندگی ,موفقیت ,تصویر سازی ,بدترین حالت ,همین حالا ,انتخاب کردی ,انرژي آنها منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولید و پخش انواع تیشرت مردانه فروشگاه اینترنتی پیشتاز | پیشتاز کالا هاست و دامنه رایگان | نامحدود هاست رایگان | ثبت دامنه ارزان | سرور مجازی مرکز اطلاعات زیبایی coding One Lyrics | متن آهنگ های خارجی همه چی موجوده چاپ کلمه Amaliayqzjsfr96 Posto وبلاگ رسمی هستی حصاری