بهبود رتبه سایت در گوگل

بهبود رتبه سایت در گوگل با بکارگیری ۷ گام شگفت‌انگیز و کاربردی برای آن

بهبود رتبه سایت در گوگل با به دست آوردن برخی اطلاعات در مورد آن موجب افزایش قابلیت دید و اقتدار شما در وب‌سایتتان می‌شود. یادگیری نحوه عملکرد سیستم رتبه‌ سایت در گوگل به شما کمک می‌کند تغییرات مهمی را ایجاد کنید که می‌تواند وب‌سایت شما را از نردبان رتبه‌بندی بالا ببرد. هنگامی‌که کاربران به سمت وب‌سایت شما می‌آیند، دو نوع رتبه‌بندی صورت می‌گیرد: رتبه‌بندی نتایج جستجوهای شما و رتبه‌بندی سایت شما. این الگوریتم‌ها ازنظر ارزش محتواهای وب‌سایتتان، شما را ارزیابی می‌کنند. جستجوها رتبه‌بندی جستجوی شما به موقعیتتان در صفحه نتایج جستجو مرتبط است و ارزش بسیار زیادی به کلمات کلیدی داده می‌شود. ازآنجایی‌که کاربران معمولاً به دنبال پاسخ سریع هستند، به‌احتمال‌زیاد بر روی لینک‌های بالایی بیشتر کلیک می‌کنند. به همین دلیل، اگر وب‌سایتتان در فهرست پنج صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرد، این امر باعث افزایش ترافیک سایت می‌شود. رتبه صفحاتPage Rank Google یک ابزار است که برای هر صفحه مقداری ما بین ۰ تا ۱۰ را تعیین می‌کند. کسانی که عدد صفر را دریافت می‌کنند هیچ نفوذی ندارند، درحالی‌که افرادی که عدد ۱۰ را دریافت می‌کنند بیشترین نفوذ را دارند. رتبه‌بندی‌های گوگل حدود چهار بار در سال صورت می‌گیرد و صاحبان وب‌سایت‌ها فرصتی برای اعمال تغییرات لازم بر روی وب‌سایتشان را به منظور بهبود رتبه سایت در گوگل دارند. آیا می‌دانید که چه رتبه‌ای کسب کرده‌اید؟ می‌توانید وب‌سایت خود را در گوگل جستجو کنید تا ببینید که در چه محلی از لیست نتایج جستجو قرار می‌گیرد. شما همچنین به کمک یک سری ابزار و وب‌سایت‌ها، می‌توانید از رتبه وب‌سایت خود مطلع شوید. ازآنجاکه گوگل محبوب‌ترین موتور جستجو است، رتبه‌بندی صفحات وب بر اساس قوانین گوگل، توسط صاحبان کسب‌وکارها و بازاریابان بسیار اهمیت دارد. رتبه‌بندی نهایی گوگل توسط الگوریتم‌ها و محاسبات ریاضی آن صورت می‌گیرد. چندین عامل برای تجزیه‌وتحلیل لینک‌های ورودی، کیفیت لینک‌های ورودی و تعداد لینک‌های خروجی وجود دارد. آیا کارشناسان در مورد بهبود رتبه سایت در گوگل در بخش‌های بازار از طریق جستجوی سئو کلمات کلیدی، توضیحاتی داده‌اند؟ بله بسیار زیاد. درحالی‌که کتاب‌ها و منابع آنلاین بی‌نظیر و بسیار زیادی وجود دارد، در این مقاله ایران مدیر در مورد ۷ گام ساده و کم‌هزینه توضیح می‌دهد که چگونه موجب بهبود رتبه سایت در گوگل شوید و همچنین ‌های خود را افزایش دهید.

۱٫ بفهمید که در چه مقطعی قرار دارید

یک ادعای قدیمی وجود دارد که می‌گوید: تا زمانی که مشکل را شناسایی نکنید، نمی‌توانید آن را برطرف کنید. جیل والن مدیرعامل High Rankings.com(یک شرکت مشاوره بهینه‌سازی موتورهای جستجو در بوستون)، توصیه می‌کند که پیش از هر چیزی، گوگل آنالتیکس (Google Analytics) را در سایت خود نصب کنید. والن می‌گوید: «این برنامه رایگان است و می‌تواند به شما بگوید که هرکدام از صفحات شما چگونه کار می‌کند». والن در کسب‌وکارهای بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها بوده است. این ابزار می‌تواند بینش شما را نسبت به سایت‌هایی که بیشترین بازدید را دارند، تحت تأثیر قرار دهد و همچنین به شما نشان می‌دهد که هرکدام از بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها در چه مکان‌هایی قرار دارند و چه مدت در وب‌سایت شما می‌مانند. این داده‌ها می‌توانند سوابق خاصی از بازدیدکنندگان سایت شما و همچنین اطلاعاتی از بینش آن‌ها در مورد صفحات به شما بدهند.

۲٫ در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید

بهبود رتبه سایت در گوگل و کلمات کلیدیچه عباراتی باعث می‌شوند که افراد به کمک آن‌ها محصولات و یا خدمات خود را به‌راحتی پیدا کنند؟ به گفته مارک کانابو مدیر ارشد و رهبر مدیریت محصولات یاهو، شما باید چندین مورد مهم را مدنظر داشته باشید. اولاً اینکه شما می‌دانید ترافیک آنلاین همیشه در حال تکامل است، کانابو می‌گوید در طول هر دوره مشخص، یاهو موارد جدیدی برای نمایش دادن دارد و هرکدام از مخاطبان به شیوه‌های مختلفی به سمت آن‌ها جذب می‌شوند. مردان بیشتر جستجو می‌کنند و ن بیشتر کلیک می‌کنند. شما باید تعیین کنید که چه کلمات و عبارات کلیدی به کسب‌وکار شما مربوط می‌شوند. کریستین چرچیل، رئیس Key Relevance، یک شرکت بازاریابی موتور جستجوی مبتنی بر تگزاس، توصیه می‌کند که از چندین ابزار رایگان استفاده کنید تا بتوانید قوی‌ترین کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را شناسایی کنید. او می‌گوید موفقیت شما به تحقیقات خوبی نیاز دارد و این تحقیقات باید یک روند مداوم داشته باشد. او هشدار می‌دهد: «از محبوبیت خود به‌عنوان تنها معیار خود استفاده نکنید، بلکه به‌قصد و اهداف کاربران هم نگاه کنید». حتی اگر شما قصد نداشته باشید که برای تبلیغات خود پولی پرداخت کنید، ابزارهای گوگل برای پیداکرده کلمات کلیدی و برای تحقیق کردن و بهبود رتبه سایت در گوگل بسیار عالی است. چگالی کلمات کلیدی یک اصطلاح است که به یک کلمه کلیدی و یا یک عبارت کلیدی در صفحه شما اشاره دارد. استفاده مؤثر از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی می‌تواند موجب بهبود رتبه سایت در گوگل شود؛ اما مراقب “Keyword staffing” ها باشید. کلمات کلیدی بیش‌ازحد می‌تواند به رتبه‌بندی شما آسیب برساند. همیشه بهتر است که به طور طبیعی بنویسید.

۳٫ تا حد قابل‌ملاحظه‌ای برای وب‌سایت خود محتوا در نظر بگیرید

اکنون‌که شما درک کرده‌اید کدام کلمات و عبارات کلیدی مربوط به خدمات و محصولات خاص در بازار مورد هدف شما هستند، گام بعدی این است که از آن‌ها در محتوا با meta data های منحصربه‌فرد و برچسب‌های عنوان صفحه و برچسب‌های توصیفات استفاده کنید. والن می‌گوید هر صفحه‌ای که در وب‌سایت شما وجود دارد باید دارای سه تا پنج کلمه کلیدی باشد که هر کدام از آن‌ها بر روی یکی از صفحات متمرکز بوده و کلمات هر صفحه منحصربه‌فرد باشند. والن پیشنهاد می‌کند که از یک کلمه کلیدی برای سازمان‌دهی و نگه‌داری از اطلاعات مختلف استفاده شود.

۴٫ برای بهبود رتبه سایت در گوگل در فضاهای مختلف بازی کنید

درحالی‌که محتواها بسیار ارزشمند هستند و کلمات کلیدی، مکانیسم‌های اصلی برای رتبه‌بندی بهتر موتورهای جستجو می‌باشند، کسب‌وکارهای هوشمند در حال دستیابی به رتبه‌بندی موتورهای جستجو به کمک چندین شبکه اجتماعی و پورتال‌های تبلیغاتی هستند. قرار گرفتن در معرض دید و داشتن لینک‌های ورودی بیشتر، به معنای رتبه‌بندی بهتر است. شما باید در تمام رسانه ‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام و لینکدین فعالیت داشته باشید. شما می‌توانید به‌صورت کاملاً رایگان دیده شوید و شنیده شوید، بدون این‌که زمان خود را صرف توسعه استراتژی، ایجاد ارتباطات معنی‌دار، پیگیری و اندازه‌گیری پاسخ‌ها و غیره کنید.

۵٫ ایجاد لینک‌های ورودی و ROI از طریق تعاملات متمرکز

پر چارلین لی، بنیان‌گذار Altimeter و نویسنده‌ی Groundswell، می‌گوید مهم‌ترین چیزی که باید به یاد داشته باشید فقط کلمات کلیدی نیست، بلکه افراد هم در این راستا نقش بسیار مهمی در مرکز استراتژی جستجو و بهینه‌سازی دارند، زیرا به‌صورت کاملاً مستقیم با تعاملات ارتباط دارد. لی در ادامه گفت که درک قصد کاربر با تمام جنبه‌های مختلف منطقه جغرافیایی، جمعیت‌شناسی، روانشناسی، رفتار، بافت اجتماعی، زمان به اشتراک‌گذاری با دوستان و الگوهای باید در قلب فعالیت‌های بهبود رتبه سایت گوگل، ارتباطات سنتی و انتخاب‌های تبلیغاتی باشد تا موفق شوید. بخشی از رتبه‌بندی وب‌سایت شما بر اساس لینک‌های خارجی به سایت شما باز می‌گردند. وب‌سایت‌هایی که باعث می‌شوند کاربران بیشتری به سمت ‌سایت شما بیایند، شانس شما را برای افزایش رتبه سایت بالا می‌برند. دو روش ساده لینک گذاری در وب‌سایت شما شامل لینک‌ها و پست‌های متقابل (دوطرفه) و مهمان است. با لینک‌های متقابل، باید لینک وب‌سایت‌های دیگری را در صفحه خود قرار دهید تا بتوانید لینک وب‌سایتتان را در وب‌سایت‌های دیگر مشاهده کنید. علاوه براین، اگر مطالب خود را برای یک وبلاگ به‌عنوان یک نویسنده مهمان بنویسید، معمولاً می‌توانید در انتهای پست خود، یک لینک از سایت خود را قرار دهید.

۶٫ به یاد داشته باشید که از برچسب‌های عنوان (title tag) استفاده کنید

برچسب عنوان‌های شما در قسمت <title> در HTML سایت شما تشکیل‌شده است. به‌جای استفاده از عنوان “new page”، برای هرکدام از صفحات خود از کلمات کلیدی استفاده کنید.

۷٫ از keyword-rich ها و Anchor text ها استفاده کنید

anchor text ها به‌گونه‌ای برای خوانندگان نمایش داده‌ می‌شود تا متوجه شوند که این متن یک لینک است. هنگامی‌که می‌خواهید از این Anchor text ها استفاده کنید، اغلب باید از کلمات کلیدی استفاده کنید. ساختن لینک‌هایی با کلمات کلیدی «اینجا کلیک کنید»، هیچ ارزشی به وب‌سایت شما اضافه نمی‌کنند. پس یک‌نفس عمیق بکشید، تمرکز کنید و شروع کنید. دو ساعت در هفته را به این فعالیت‌ها اختصاص دهید و برخی از عملیات بهینه‌سازی موتور جستجو را برون‌سپاری کنید. پروفایل‌های کسب‌وکار آنلاین را ایجاد کنید، مقالات را ارائه دهید، فیلم‌های خود را ارسال کنید، پاورپوینت‌ها را به اشتراک بگذارید و با استفاده از اطلاعاتی که در دست دارید، یک هدف مشخص را دنبال کنید. دستورالعمل پنهان شما به این‌گونه است که برای ساخت یک برند، اطلاعات کافی داشته باشید، با ارزش‌ها و مزایای مختلف ارتباط برقرار کنید، به‌گونه‌ای که باعث بهبود شما شود، زیرا این تنها راه مناسب برای بهبود رتبه سایت در گوگل است. شما از کدام اصول اولیه برای بهبود رتبه سایتتان در گوگل استفاده می‌کنید؟ آیا راه‌های بهتری برای این موضوع می‌شناسید؟ لطفاً نظرات خود را با کاربران ایران مدیر به اشتراک بگذارید.

مشاوره مدیریت سایت ,کلیدی ,گوگل ,کلمات ,رتبه ,استفاده ,بهبود رتبه ,کلمات کلیدی ,رتبه سایت ,استفاده کنید ,داشته باشید ,کلمات کلیدی استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نون آور هر چی که بخوای هست Ghanoni DOWNLOAD سایت شخصی عماد قلی‌پور :: Emad-Gholipour قیمت باسکول آموزش تار و سه تار در تهران و کرج نصب سنگ اسلب، گروه شاهکار استون