گوشی موبایل گلکسی A71 سامسونگ یکی از بهترین محصولات میان‌رده کمپانی سامسونگ است. این سری از گوشی‌های سامسونگ با داشتن صفحه‌نمایش AMOLED وضوح تصویر فوق العاده ای دارند. این گوشی بسیار مقرون به صرفه است اما میدانیم که به خاطر قیمت بالای گوشی در این روزها نیاز به  لوازم جانبی Galaxy A71 داریم که در در مطالب پایین شمارا برای بهترین لوازم جانبی راهنمایی می‌کنیم.
گلس سامسونگ A71
یکی دیگر از ضرورت‌های لوازم جانبی  Samsung A71  گلس است. گلس از صفحه نمایش محافظت می‌کند. صفحه نمایش این گوشی Corning Gorilla Glass 3 است و نیاز به یک گلس باکیفیت دارد تا جلو ضربات و خط و خش‌های احتمالی را بگیرد. لبه‌های گوشی بیشتر در معرض خطرند و ممکن است با کوچکترین ضربه‌ای آسیب ببینند. با گلس گوشی Galaxy A71 می‌توانید جلو این اتفاقات را بگیرید. مخصوصا اینکه قیمت صفحه نمایش گوشی زیاد است و اگر آسیب ببیند باید هزینه زیادی را بابت تعمیر و تعویض آن پرداخت کنید. چند نوع گلس در بازار موجود است، گلس نانو، گلس فول یا تمام صفحه و گلس پرایوسی که برای کسانی که به حریم شخصی خودشان توجه بیشتری می‌کنند.

  قاب سامسونگ A71
 با نظر به اینکه بدنه‌ی گوشی از پلاستیک ساخته شده و ممکن است در اثر ضربه آسیب ببیند و یا حتی بشکند. پیشنهاد ما به شما کاور موبایل سامسونگ A71 است. قاب سامسونگ آ 71 ظاهر و استایل گوشی‌تان را هم تغییر می‌دهد. قاب‌ها از نظر جنس به دو دسته تقسیم‌ می‌شوند. قاب‌های سخت و قاب‌های نرم. قاب سخت گلکسی A71 امنیت بیشتری نسبت به قاب‌های نرم دارد. قاب ژله ای Galaxy A71، قاب ضدضربه A71 ،قاب 360 درجه A71. این قاب‌ها متناسب با ابعاد گوشی طراحی شده‌اند و جلویددوربین و یا پورت‌های گوشی را نمی‌گیرند.
کیف گوشی سامسونگ A71
 با کیف A71 هم از بدنه‌ی گوشی محافظت می‌کنید و هم از صفحه نمایش گوشی. کیف‌های چرم طبیعی با ظاهری فوق‌العاده و دوام بالا هستند و ظاهر زیبایی نیز دارند.
  شارژر، هندزفری و باتری گوشی Samsung A71
اگر اهل موزیک هستید و سروکارتان با موسیقی زیاد است یا برای تماس و مکالمه به یک هندزفری و هدفون باکیفیت نیاز دارید. هندزفری گلکسی A71 گزینه‌ی مناسبی است. اگر می‌خواهید باتری گوشی‌تان را زود شارژ کنید و هیچ آسیبی به باتری A71 نرسد حتما از شارژر اورجینال Galaxy A71 استفاده کنید. تا گوشی و باتری شما آسیبی نبیند ولی اگر متوجه افت کیفیت باتری شدید حتما به تعویض آن اقدام کنید تا گوشی خود را از دست ندهید، این را به خاطر داشته باشید قیمت لوازم جانبی گوشی A71 نباید حائز اهمیت باشد، فقط کیفیت آن را اولویت خود قرار دهید.


لوازم جانبی سامسونگ گوشی ,سامسونگ ,لوازم ,صفحه ,باتری ,جانبی ,لوازم جانبی ,صفحه نمایش ,بدنه‌ی گوشی ,سامسونگ a71 با ,جانبی گوشی ,گوشی موبایل گلکسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش فلزیاب شیراز ساحل موزیک | دانلود آهنگ جدید سـیـنـا تـمـپ|قالب وبلاگ|گرافیک|وردپرس|کدنویسی تو بهترین خرید رو از ما داشته باش لوازم آرایش ارزان استخدام نیمه وقت