گوشی هواوی میت 30 یکی از گوشی‌های جدیدی است که شما می‌توانید با استفاده از لوازم جانبی گوشی تغییرات خاصی در آن ایجاد کنید. حتی وجود یک خراش کوچک جلوه بصری گوشی شما را زیر سوال می‌برد و از ارزش آن می‌کاهد. لوازم جانبی گوشی هواوی میت Huawei Mate 30 یک راه خوب برای افزایش ایمنی است. لوازم جانبی هواوی میت 30 از جمله قاب Mate 30 ، کاور میت 30 ، گارد Mate 30 ، گلس هواوی میت 30 و غیره به شما کمک می‌کند تا با تامین ایمنی طرح و استایل خاصی نیز به گوشی ببخشید.

گلس محافظ صفحه نمایش Huawei Mate 30

 گوشی Huawei Mate 30 از جنس اولد است. با وجود تمایل روز افزون به گوشی‎هایی با صفحه نمایش بزرگ‌تر، امکان آسیب به صفحه نمایش نیز بیشتر می‌شود. بنابراین استفاده از گوشی بدون وجود گلس Mate 30 یک اشتباه محض است. گلس تمام صفحه هواوی میت 30  و گلس محافظ صفحه نانو Mate 30 برخی از مدل‌های موجود در بازار است که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. گلس Mate 30 ضد ضربه وضد خش است، اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‍‌ماند. آنتی رفلکس است. فیلتر نور آبی دارد. ضخامت کمی دارد. وضوح و شفافیت بالا دارد. با توجه به این ویژگی‌ها می‌توانید یک انتخاب خود در میان لوازم جانبی گوشی هواوی داشته باشید.

کاور، قاب و گارد Huawei Mate 30

یکی از لوازم جانبی موبایل هواوی میت 30 ، قاب و کاور است. کاور هواوی Mate 30 ، پوشش خوبی برای بدنه گوشی ایجاد می‌کند و تا جای ممکن مانع از آسیب به آن می‌شود. بنابراین یکی از مزایای قاب هواوی Mate 30 ، مراقبت از لبه‌های گوشی است.

یکی دیگر از مزایای گارد هواوی میت 30 ، تنوع موجود در آن است. انواع رنگ و طرح در میان آن‌ها، انتخاب را بسیار آسان کرده است. قاب‌ها دارای دو نوع سخت و نرم هستند.

قاب ژله‌ ای هواوی میت 30 از نوع نرم است. منعطف است و به راحتی می‌توانید آن را خم کنید. به سادگی روی گوشی نصب می‌شود. قاب ژله ای Huawei Mate 30 در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف می‌تواند استایلی زیبا و جذاب را به شما هدیه کند. قیمت آن‌ هم نسبت به سایر قاب‌ها کمتر است. در انواع طرح‌های شفاف، رنگی، نیمه‌رنگی، دو رنگ و اکلیلی موجود هستند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

قاب 360 درجه هواوی میت 30 که به قاب 3 تکه هم معروف است تمام زاویای گوشی را پوشش می‌دهد و چون از جنس پلی‌کربنات ساخته شده است در دسته‌ی قاب‌های سخت قرار می‌گیرد که امنیت بسیار بالاتری دارد. (نکته: قاب 360 درجه Mate 30 تنها در صورتی قابل استفاده است که روی گوشی‌تان گلس نصب نکرده باشید.)

قاب سیلیی Huawei Mate 30هم از نوع نرم است. این قاب بیشتر به خاطر رنگ‌های خاص و کمیاب آن معروف است. درخشش خاصی هم دارد که ناشی از خود جنس سیلی است. استایلی اسپرت و فانتری دارد. رنگ‌های خاصی مانند فیروزه‌‌ای، نارنجی، گل‌بهی، بژ و … دارد و مناسب سلیقه‌ی افراد خاص است.

قاب پشت گلس میت 30، قاب ضدضربه میت 30 ، قاب پارچه ای،کیف چرمی نیلکین Mate 30 ،  قاب طرح گوزن میت 30 و غیره برخی نمونه‌های موجود هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

هندزفری، باتری و شارژر Huawei Mate 30

گوشی هواوی Mate 30 دارای یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی است. بسیار قوی است. اما وجود این باتری قوی بازهم تضمین کننده عدم خرابی باتری نیست. استفاده از شارژر Mate 30 اصل احتمال آسیب به باتری را بسیار کاهش می‌‎دهد. بنابراین اگر شارژر میت 30 اصل شما آسیب دیده است، بهتر است هر چه سریع‌تر برای یک باتری میت 30 اصل اقدام کنید. اگر باتری میت 30 شما نیز خراب شده است، شارژ خالی می‌کند، بهتر است با باتری اصل Mate 30 عمر دوباره به گوشی خود بدهید.

اهل موسیقی هستید؟ تجربه استفاده از هندزفری هواوی میت 30 را از دست ندهید. این هندزفری با کیفیت است. ارگونومی سازگاری دارد. نویز را کاهش می‌دهد. تا ساعت‌های طولانی به موسیقی گوش دهید و از آن لذت ببرید.

لوازم جانبی Mate 30 تجربه‌ی هیجان‌انگیزی است. کافیست عجله نکنید و با دقت تمام لوازم جانبی میت 30 را بررسی کنید و اطلاعات و ویژگی‌های آن‌ها را مطالعه کنید. روی قیمت لوازم جانبی هواوی میت 30 زیاد زوم نکنید و قابلیت‌ها و امکانات آن را در نظر بگیرید. در ضمن در استایل آپ همیشه تخفیف‌های هیجان‌انگیزی در انتظار شما هستند.


لوازم جانبی سامسونگ mate ,هواوی ,گوشی ,لوازم ,جانبی ,باتری ,لوازم جانبی ,huawei mate ,گوشی هواوی ,جانبی گوشی ,هواوی mate ,لوازم جانبی هواوی , لوازم جانبی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

صاحبقران drmehryazdan.com خرید اینترنتی آسمان خوابکودکم فروشگاه پگرا مرجع کنکور ایران نکاتی درباره دنیای آنلاین