شته های زیر نظرات قطعی نمی باشد.در اصل این نشانه به طور قطع رمزگشایی نشده.
۱- معنا و مفهوم خرس لنگان در دفینه یابی : نشانه راهن می باشد.دفینه درون غار می باشد.ابتدا پای لنگ خرس را پیدا کنید، درنزدیکی پا، نشانه مخزن غار را بیابید.اگر تمامی اعضای خرس سر جایش باشد، تخته سنگی که خرس روی آن است ورودی می باشد.اگر عضو ناقصی داشته باشد باید آن عضو پیدا شود.هدف غار بسته می باشد و از ۵۰ متر دورتر نمی تواند باشد.ابزارش در درون می باشد.

اگر اعضا ناقص باشد باید عضو ناقص پیدا شود.در اطراف با فاصله ۵۰ متری دنبال غار باشید. اگر پیدا کردید پول را هم پیدا کرده اید.اگر خرس کامل باشد، در تخته سنگی باید کار کنید که نقش خرس را پیدا کرده اید.جهت نگاه رس نیز مهم است. پیدا کردن غار کافیست و گنج در دیوار غار به صورت برآمدگی بین سنگها می باشد.پای خرس لنگ را در سنگلاخ نزدیک دره جستجو کنید، همچنین طرف مقابل و کناره ها نیز نگاه شود.

پنجه خرس به محافظ جنگل و یا نگهبان جنگل ارتباط داده می شود

این موضوع، جسارت، علم، قدرت و برکت را نماد می کند.این بحث بین جستجوگران هست که اگر پنجه خرس را یافتیم به دنبال خرس چلاقی در اطراف باشیم.باید در یک تخته سنگی باشد که در مقابل شماست و به اندازه یک خرس نرمال طراحی شده است باشد.

گفته می شود که دو گنج وجود دارد. اولی زیر پای ناقص سمت راست می باشد.دومی در نزدیکی ها پله ای ۷ تا ۸ پله باشد، زیر پله ای است که روی آن علامت تیر می باشد.۴- ۵۰ متر جلوتر از خرس لنگ پای بریده شده اش می باشد.زیر پایش هدیه اش می باشد.در جهت نگاهش، ۳۰ تا ۱۵۰ متر دورتر، در مقابل دره، یک پله ۳ طبقه وجود دارد. مخزن خرس لنگ اینجاست.

معنا و مفهوم خرس (برجسته) در دفینه یابی

اگر تمامی اعضا باشد، تخته سنگی که پیدا شده ورودی میباشد.اگر عضو ناقص داشته باشد باید جستجو شود. هدف غار بسته می باشد. و از ۵۰ متر دورتر نیست.موادش در درونش آزاد می باشد. در اطراف در حیطه ۵۰ متری دنبال غار باش.اگر پیدا کنی پول را هم پیدا کرده ای. اگر تمامی اعضا باشد، روی تخته سنگ یافته شده کار کن. جهت نگاه خرس نیز مهم است.

راهن این نشانه را همه جا گذاشته و پیدا کردن واقعی آن از بین دروغین مثل بازی شانس شده.اینطور شایعه شده که زیر پای چلاق ۵۰ کیلوگرم طلا و در خود آن گنج می باشد.با استناد به این قضیه، موضوع خرس لنگان به طور معمول هر کجا قابل مشاهده است.پیدا کردن غار کافیست و گنج در دیوار غار به صورت برآمدگی بین سنگها میباشد.پای خرس لنک را در سنگلاخ نزدیک دره جستجو کنید، همچنین طرف مقابل و کناره ها نیز نگاه شود این نشانه خیلی جستجو میشود و خیلی ارزشمند است.

معنا و مفهوم خرس لنگان در دفینه یابی نظریه اول

۱- در تخته سنگ مقابل شما در ابعاد خرس نرمال نقش بسته شده.

خرس پای راست ندارد. دو تا گنج دارد. دفینه اش شمش طلاست.محل گنج اول به این شکل است. در نزدیکی این نشانه پای این خرس لنگ وجود دارد.اگر با دقت نگاه نکنید، پیدا کردن این پا غیر ممکن است.وقتی پیدا کردید، گنج اول در زیر این تخته سنگ می باشد.دومین گنج نیز در اطراف نشانه ۷ یا ۸ پله باید باشد. در یکی از این پله ها علامت تیر می باشد.در جهت آن تیر حرکت کنید، در مقابل شما یک غار باز یا بسته خواهد بود.اگر نبود پله را با چکش بررسی کنید، اگر خالی بود، سنگ را خرد کنید و دفینه برای شماست. دفینه دوم نیز اینجاست.

معنا و مفهوم خرس لنگان در دفینه یابی نظریه دوم

۲-یکی هم خرس لنگ درون قاب می باشد.

پای این خرس لنگ را اگر بیابیم، در مقابل آن غار می باشد.همین غار محل گنج خرس می باشد.در هنگام ورود به غار، به درون غار قدم بیندازید و محلی که قدم گذاشتید را حفر کنید، در آنجا یک مجسمه هست.این مژده سر مال گنج می باشد. در هنگام ورود به غار به سقف نگاه کنید، در سقفیک برآمدگی به شکل مثلث می تواند باشد، آن را بشکنید، درون ان یک نقشه و دو طلا وجود دارد.آن نقشه گنج درون غار می باشد. در دیوار غار از بزرگ به کوچک خراش های درستی وجود دارد،این خراشها هشت عدد می باشند و در مکان خراش کوچک گنج خرس وجود دارد.خرس برآمده : اگرکه تمامی اعضایش کامل باشد تخته سنگ پیدا شده ورودی میباشد.اگر عضو ناقصی باشد باید جستجو شود. هدف غار بسته میباشد و از ۵۰ متر دورتر نیست. موادش در درونش آزاد میباشد.


رمزگشایی آثار و علائم باستانی پیدا ,دفینه ,تخته ,کنید، ,مقابل ,وجود ,دفینه یابی ,وجود دارد ,باشد باید ,تخته سنگی ,پیدا کردن ,جستجو کنید، همچنین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

منحرفان درخشان ارشد علوم قرآن - دانشگاه آزاد ساری دانلود کده دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم حسام فرهنگی قوچانی دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه,رمان بیست زائر مبل مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به استرالیا ، اقامت