جنس لمینت سرامیکی چیست؟

پرسلن یک ماده غیر فلزی و غیر عالی است که خواصی شبیه به شیشه دارد و می تواند به مینای دندان بچسبند.

ونیر های سرامیکی ظاهر بسیار زیبایی دارند و نسبت به شرایط و محیط دهان و دندان سازگارند. لمینیت های سرامیکی را تنها می توان روی سطح دندان مورد استفاده قرار داد. ضخامت لمینت‌های دندان بسته به شرایطی که مورد استفاده قرار می گیرند؛ بین نیم تا ۱.۲ میلی متر متغیرند. جنس تاج ایمپلنت دندان نیز از سرامیک است.

لمینت سرامیکیدارای رنگ های متفاوتی هستند و با استفاده از سایه زدن می توان رنگ آن ها را دقیقا شبیه دندانهای طبیعی فرد درآورد. جنس سرامیکی لمینت ها حالت نیمه شفاف دارد که موجب می شود درخشندگی زیبایی به دندان ها بدهد. قیمت لمینت دندان گرانتر ازکامپوزیت دندان است. انواع کامپوزیت دندان نیز مانند لمینت برایاصلاح طرح لبخند بکار می روند.

برخی از لمینت‌های سرامیکی از لیتیوم سرامیک و برخی دیگر از سرامیک خالص تهیه می شوند که بستگی به تکنولوژی ساخت شرکت سازنده دارد.

طول عمر لمینت دندان چقدر است؟

مهارت دندانپزشک و نیزمراقبت و نگهداری از لمینت دندان، در طول عمر لمینت بسیار موثر است در صورتی که لمینت دندان به درستی کارگذاشته نشود ممکن است کنده یا شکسته شود و نیاز به تهیه مجدد لمینت شود .
اگر محیط دهان با تغییرات گرما و سرما مواجه شود ممکن است لمینت کنده شود . دوام لمینت نسبت بهطول عمر کامپوزیت دندانبیشتر است
از گاززدن میوه های سفت ,یخ و… بایست خودداری کرد و مراقبت های لازم را انجام داد تا طول عمر لمینت افزایش یابد.
بهداشت دهان و دندان بایست رعایت شود ,چرا که درصورت رعایت نکردن و پوسیده شدن دندان ممکن است به لمینت هم از پشت اسیب برسد که نیازمند ترمیم یا حتی تعویض شود .

بیشتر بخوانید: هزینه ایمپلنت دندان، سن مناسب ایمپلنت دندان، انواع ایمپلنت دندان، روش انجام ایمپلنت دندان

آیا لمینت برای بارداری مضر است ؟

خیر . تمامی درمان های دندانپزشکی در دوران باردای در صورتیکه فوری نباشد هیچگونه ضرورتی ندارد . در حالی که دندانپزشک انجام لمینت دندان را دوران بارداری تجویز کرد میتوان در سه ماهه دوم انجام داد .

https://www.durhamcitysmiles.co.uk/treatments/smile-styling/dental-veneers

رزبلاگ


کلبه ی زیبایی لمینت ,دندان ,سرامیکی ,ایمپلنت ,انجام ,دندان، ,لمینت دندان ,ایمپلنت دندان، ,ایمپلنت دندان ,استفاده قرار ,مورد استفاده ,لمینت سرامیکی چیست؟ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نوشته های یک پرستار ارزانترین فلزیاب دکتری ها kasb-danesh شرکت اسپینانس تجارت نیکان دانلود مداحی جدید 96 ایمن در معماری khabare-taze